Mercedes-Benz V Marco Polo 250d 4x4

Kód: 446659/SEZ 446659/SEZ2 446659/SEZ3 446659/SEZ4 446659/SEZ5 446659/SEZ6 446659/SEZ7 446659/SEZ8 446659/SEZ9 Zvolte variantu
4 000 Kč / ks 3 600 Kč / ks 3 400 Kč / ks 3 500 Kč / ks 3 200 Kč / ks 3 000 Kč / ks 3 000 Kč / ks 2 750 Kč / ks 2 650 Kč / ks od 2 650 Kč / ks 3 306 Kč bez DPH 2 975 Kč bez DPH 2 810 Kč bez DPH 2 893 Kč bez DPH 2 645 Kč bez DPH 2 479 Kč bez DPH 2 479 Kč bez DPH 2 273 Kč bez DPH 2 190 Kč bez DPH od 2 190 Kč bez DPH
K dispozici K dispozici K dispozici K dispozici K dispozici K dispozici K dispozici K dispozici K dispozici Zvolte variantu
Půjčovné obytných vozů
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Mercedes V Marco Polo je všestranný talent, pokud se jedná o spojení praktičnosti a pohodlí. Pro milovníky kempování asi nemůže být lepší parťák na cesty, v tomhle si zkrátka užijí cestování po vlastní ose i hodně zhýčkaní jedinci. V plně integrované kuchyni vybavené chladničkou, dvouplotýnkovým vařičem a dřezem lze připravovat čerstvé pokrmy a společně stolovat u sklopného stolku.

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Rok výroby: 2020
  • Počet míst na jízdu:  4
  • Počet míst na spaní: 4
  • Motor: 250 CDI, 140 kw, 190 PS
  • Převodovka: Automatická, 9 rychlostí
  • Celková hmotnost:  3100 kg
  • Provozní hmotnost: 2460 kg
  • Doložitelnost: 640 kg
  • Výška: 200 cm
  • Délka: 530 cm
  • Šířka: 200 cm

 

Podmínky nájmu:

  • Vratná kauce 20.000 Kč
  • Minimální věk nájemce 20 let 
  • Řidičské oprávnění skupina "B"
  • Řidičské oprávnění minimálně 2 roky
  • V ceně 300km/den, nadrámec 5 Kč/km
  • Pojištěno "ALL-RISK" (5%, min 5000Kč) 
  • Při převzetí 2 doklady totožnosti (OP+ŘP)
  • Dálniční poplatky CZ + Rakousko v ceně

 

Nájemní smlouva se všemi podmínkami ke stažení zde:
 

pdfNÁVOD K OBSLUZE MARCO POLO

pdfNÁJEMNÍ SMLOUVA MARCO POLO

 

  CALENDAR 

  

 Vybavení Mercedes "V" Marco Polo 4 Matic

  • Alu kola R19, celoroční pneu
  • Navigace Mercedes Evropa
  • Parkovací senzory vpředu
  • Parkovací senzory vzadu
  • Parkovací kamera 360
  • LED světlomety, bi-xenony
  • Vyhřívaná, otočná sedadla
  • ACC adaptivní tempomat
  • Dvouzonová klimatizace
  • Multifunkční volant
  • Nezávislé topení 
  • Zpětná kamera
  • Tažné zařízení
  • Lane Assist
  • Pohon 4x4
  • GPS
  • lednice
  • plynový vaříč
  • venkovní sprcha
  • dvouplotýnkový vařič
  • kuchyňská linka, dřez
  • venkovní campingový set - židle a stůl
  • vybavení kuchyně campingovým nádobím
  • nezávislé naftové topení WEBASTO
  • nosič na TZ pro 3 jízdní kola 
  • sněhové řetězy THULE
 

Ceník Mercedes "V" Marco Polo 4x4

A - červenec, srpen

Sezona Dny Cena Celkem
A 3 4 000 Kč 12 000 Kč
7 28 000 Kč
8 3 600 Kč 28 800 Kč
14 50 400 Kč
15 3 400 Kč 51 000 Kč
30 102 000 Kč

B - červen, září

Sezona Dny Cena Celkem
B 3 3 500 Kč 10 500 Kč
7 24 500 Kč
8 3 200 Kč 25 600 Kč
14 44 800 Kč
15 3 000 Kč 45 000 Kč
30 90 000 Kč

C - zbytek roku 

Sezona Dny Cena Celkem
C 3 3 000 Kč 9 000 Kč
7 21 000 Kč
8 2 750 Kč 22 000 Kč
14 38 500 Kč
15 2 650 Kč 39 750 Kč
30 79 500 Kč
Servisní poplatek 1500,- při pronájmů do 7 dnů
Vratná kauce na poškození: 20.000 Kč
V ceně 300km/den, nadrámec 5Kč/km
Řidičské oprávnění "B" (min 2 roky)
 Veškeré ceny uvedeny vč.21% DPH

 

 

Pohodlný campervan Mercedes "V" Marco

Ubytování. Příjemný obývací pokoj.

Mercedes V Marco Polo je všestranný talent, pokud se jedná o spojení praktičnosti a pohodlí. Pro milovníky kempování asi nemůže být lepší parťák na cesty, v tomhle si zkrátka užijí cestování po vlastní ose i hodně zhýčkaní jedinci. V plně integrované kuchyni vybavené chladničkou, dvouplotýnkovým vařičem a dřezem lze připravovat čerstvé pokrmy a společně stolovat u sklopného stolku. Praktické skřínky a přihrádky pojmou věci potřebné na cestách: od kuchyňského vybavení přes pomůcky pro volný čas až po oděvy. A s maximální výškou ke stání 2 350 mm při otevřeném výklopném střešním poklopu zůstává v obytném prostoru vždy dostatek místa se spokojeně protáhnout. Synonymem bydlení na cestách je již od šedesátých let především Volkswagen se svými modely řady T, které prošly nespočtem úprav od různých společností až po tovární úpravu California. Již pětatřicet let však Volkswagenu konkuruje i Mercedes-Benz, který nadšeným cestovatelům se slabostí pro vyšší komfort nabízí vlastní úpravu dodávek s označením Marco-Polo, na níž spolupracuje s osvědčenými partnery od společnosti Westfalia.
 

Marco Polo, společník na dovolené, s kterým zvládnete i každodenní činnosti.

Vozidlo Marco Polo je tak agilní, že si téměř nevšimnete kempinkové výbavy na palubě. Při zavřeném výklopném střešním poklopu je výška vozidla nižší než 2 metry. Bez problémů tak vjede do běžných garáží, parkovacích domů, podzemních garáží, díky čemuž se s tímto vozem dostanete v podstatě komkoliv, i do center malých měst, a nebudete mít problém s parkováním v letoviscích, kde jsou parkoviště velmi často omezena výškovými zábranami do 2m, kvůli vysoké četnosti velkých obytných vozů, a jejich hustému provozu. Při manévrování a parkování Vás podpoří vysoce kvalitní asistenční systémy. Na první pohled přitom obytná varianta nepůsobí zase tak nápadně. Klasické tvary mercedesu třídy V narušuje pouze decentní boule na střeše s nápisem Westfalia, která ukrývá výklopný stan. Na levém zadním boku si pak můžeme všimnout ještě plastové krytky, která ukrývá otvory pro připojení elektrické energie a hrdlo pro tankování vody. Skoro se chce říci, že obytné Marco Polo nepůsobí zas tak okázale, jenže to by to nesměl být Mercedes-Benz třídy V. Tohle auto totiž už na dálku vypadá jako reklama na luxus. Ať už se budeme bavit o osmnáctipalcových litých kolech, LED světlometech s funkcí natáčení do zatáček nebo působivých tvarech přední masky a nárazníku. Třída V je zkrátka už na první pohled důstojným zástupcem modelů s třícípou hvězdou ve znaku. A co teprve po otevření dveří. 
 
 

Prémie s nádechem osobáku

Po usednutí za volant člověka přivítá na dodávku až neskutečně prémiový interiér, který se ve velkém inspiroval u osobních modelů. Stačí se jen podívat na použité materiály a jejich zpracování, dekorační lištu na palubní desce, ambientní osvětlení, ovládání ventilace nebo tvar jejích výdechů. Nechybí ani vyhřívání sedaček, menší barevný displej palubního počítače mezi budíky a volně stojící obrazovka infotainment systému Comand se známým systémem ovládání, který kombinuje otočné kolečko s dotykovou ploškou. Zkrátka jako v prémiovém osobáku před zavedením moderního infotainmentu MBUX. Obytný Mercedes má totiž uložený „mozek“ vestavby, který vám ukáže stav nabití akumulátoru, stav vody v nádrži, umožní upravovat teplotu a aktivovat/deaktivovat nezávislé topení či klimatizaci ve středové konzoli mezi řidičem a spolujezdcem. Nezávislé dieselové topení se zde ovládá velmi jednoduše a intuitivně. Zkrátka si nastavíte požadovanou teplotu jako doma na topení, a již se o nic nestaráte. 

 

Garsonka na kolech

 Oproti modelům Active a Horizon sice tradiční Marco Polo nenabízí takovou variabilitu prostoru, jenže to vám dokáže plně vykompenzovat svou zabudovanou kuchyňkou se dvěma plynovými vařiči, dřezem s klasickou baterií, chladicím boxem, sklopným a posuvným stolkem, dřevěnou podlahou,  řadou úložných prostor, a elektricky sklopnými zadními sedadly, která se jednoduše během pár vteřin přemění na postel pro 2 osoby. Za sedadlem řidiče je navíc připravena klasická 220V zásuvka i nabíjecí USB port s vlastním jističem. 

  Pro maximálně pohodlný pohyb v zadní části je však možné zvednout střechu s horním dvoulůžkem. Postel jednoduše zafixujete ke stropu pomocí dvou oček na popruhu, stan odjistíte dvěma přezkami nad předními sedadly a poté pouze lehce zatlačíte na jeho strop. Díky dvojici silných plynových vzpěr není potřeba žádná velká síla a během chvíle jsem se mohl vzadu pohybovat vzpřímeně i při svých 183 cm. Při zavírání stanu je pak potřeba zevnitř vozu zatlačit na pravou plynovou vzpěru, která funguje jako pojistka, a po té lze střešní stan jednoduše stáhnout do jeho "parkovací polohy", a vůz je bšhem několika vteřin opět připraven k jízdě.   

 Půjčovna Mercedes Marco Polo 105

A jak je to s prostorem na spaní? Na výběr máte ze dvou možností. Tou první jsou zadní sedadla, která se dají po ručním odsunutí elektricky sklopit a v kombinaci s polohovatelnou matrací nad zavazadlovým prostorem tak snadno vytvoříte pohodlné dvoulůžko v přízemí. Druhé dvoulůžko, umístěné pod zvedací střechou, lze snadno vyháknout z oček a spustit na úroveň původní střechy. A i když je přístup na horní patro poněkud komplikovaný (zkrátka budete šplhat po předních sedačkách), pobyt je zde celkem příjemný.

Půjčovna Mercedes Marco Polo 109

I přes relativně tenkou matraci je totiž horní lůžko až překvapivě komfortní. Pro oba nocležníky jsou navíc připraveny LED lampičky se třemi intenzitami svícení, nechybí USB port pro nabíjení elektroniky a větrání zajišťuje dvojice zasíťovaných otvorů na bocích. Dolnímu lůžku pak není co vytknout. Během elektrického sklápění opěráku dochází i ke zvýšení sedáku, čímž naprosto zmizí zástrčky pro bezpečnostní pásy a v noci vás nebude nic tlačit. Navíc si během horkých letních měsíců můžete lehce vyklopit pravé zadní okno a užívat si tak neustálý přísun čerstvého vzduchu. Naprosté soukromí pak zajišťují roletky u každého skla, které stačí vytáhnout směrem nahoru.

Půjčovna Mercedes Marco Polo 104

 

Motor a podvozek

Ve variantě 250d je k dispozici 190 koní a 440 Nm točivého momentu. Novinkou v této třídě je devítistupňová automatická převodovka 9G-Tronic, která se již osvědčila v jiných řadách této německé automobilky. 

A nebyl by to Mercedes, kdyby chyběla pěkná řádka asistenčních a bezpečnostních systémů. Kromě těch klasických, které jsou dnes už u této značky standardem napříč modelovou nabídkou, stojí za vyzdvihnutí například brzdový asistent nebo stabilizace bočního větru, která se u vyšších vozů, jako je tenhle, hodí.

A jak se s novým Véčkem jezdí? Upřímně, skoro jako s osobákem. Řidič nesedí tak vysoko, jak jsme u jiných modelů tohoto segmentu zvyklí, do Véčka se neleze jako po žebříku, ale nasedá podobně jako do vozů kategorie SUV. Výhled z vozu je i tak dobrý a navíc vám vůbec nepřipadá, že řídíte pětimetrový kolos. K pocitu, že řídíte vlastně větší osobák, přispívají i motory, které netrpí nedostatkem výkonu, a tak se nemusíte bát předjíždět nebo polykat svižně dálniční kilometry dle libosti. Někdo si možná posteskne nad absencí šestiválce z minulé generace, vrcholná motorizace 300d je ale kvalitní náhradou a na dynamice jízdy nijak netratí. Skvěle funguje také devítistupňová automatická převodovka, která vám pocit ze svižné jízdy také nezkazí.

Myslet na to, že řídíte dodávku, musíte pak samozřejmě v zatáčkách, kde je vyšší těžiště vozu a jeho délka znát, ale pokud nejedete jako utržení ze řetězu, tak ani zamotané klikaté silničky Véčku hlavu nezamotají. Mile pak překvapí i spotřeba, která se dá udržet mezi šesti a sedmi litry na sto kilometrů.

Na závěr

Někdo by mohl namítat, že za cenu nového Marco Pola můžete jezdit dalších dvacet let na dovolenou do pěkných čtyřhvězdičkových hotelů, stravovat se v restauracích a nemusíte dovolenkovat v autě. Ale tohle není ani tolik o penězích, jako spíš o filozofii a přístupu. Obytná dodávka vám dodá svobodu, soukromí a možnost užít si cesty úplně jinak než jen od hotelu k hotelu. A o tom cestování je. V novém Marco Polu budou tyto cesty opravdu na úrovni a s patřičnou dávkou komfortu, to vám garantujeme.

 

 

Nájemní smlouva se všemi podmínkami ke stažení zde:
 

pdfNÁVOD K OBSLUZE MARCO POLO

pdfNÁJEMNÍ SMLOUVA MARCO POLO

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: