Universální TPMS senzor 433 Mhz

Kód: TPMS SENZOR 601111
1 210 Kč / ks 1 000 Kč bez DPH
Skladem (5 ks)

TPMS senzor v kole měří a zobrazuje tlak a teplotu vzduchu v pneumatikách. Reaguje na rychlý i pomalý únik tlaku vzduchu z pneumatik formou včasného varování. Senzory v kole vozu sledují tlak v pneumatice a vysílají signál do přijímače, který je umístěný ve voze. Pokud přijímač ve voze přijme informaci o nízkém tlaku, automaticky varuje řidiče rozsvícením kontrolky.

Detailní informace

Detailní popis produktu

CO JE TO TPMS senzor ?

TPMS senzor v kole měří a zobrazuje tlak a teplotu vzduchu v pneumatikách. Reaguje na rychlý i pomalý únik tlaku vzduchu z pneumatik formou včasného varování. Senzory v kole vozu sledují tlak v pneumatice a vysílají signál do přijímače, který je umístěný ve voze. Pokud přijímač ve voze přijme informaci o nízkém tlaku, automaticky varuje řidiče rozsvícením kontrolky.

Existují dva druhy systémů. Přímý systém měří tlak vzduchu pomocí senzoru v kole, zatímco nepřímý systém detekuje pokles tlaku pomocí ABS senzorů vozidla. V případě poklesu tlaku v jedné nebo více pneumatikách je řidič upozorněn přímo na displeji na palubní desce vozidla.

Od 1. listopadu 2014 platí nová směrnice EU pro systémy kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS) pro všechna nově přihlášená vozidla. (Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 661/2009 ze dne 13. července 2009).

Proč mít funkční TPMS senzory?

  1. Vyšší bezpečnost posádky vozu - Díky včasnému informování řidiče o poklesu tlaku v pneumatice můžete zabránit havárii způsobené defektem.
  2.  
    Snížení provozních nákladů - Pokud mají Vaše pneumatiky optimální tlak, mají také optimální valivý odpor a tím se zpomaluje jejich opotřebení.
  3. Lepší jízdní vlastnosti - Ideálně nahuštěné pneumatiky zajistí ideální stopu vozidla, což je důležité hlavně v zatáčkách nebo při extrémních situacích.

Co hrozí bez funkčních senzorů?

  1. Vozidlo s nefunkčním systémem TPMS neprojde na STK.
  2. V případě nefunkčního systému TPMS hrozí řidiči postih ze strany policie.
  3. Pojišťovny můžou krátit, popř. úplně zamítnou pojistná plnění i v případě nezavinění nehody.

 

  Každý nový senzor TPMS má disponuje prázdnou datovou pamětí. Pro použití ve vozidle je zapotřebí nahrát do paměti senzoru odpovídající data daného vozidla, aby senzor mohl komunikovat s řídící jednotkou vozidla. 

  Naše senzory jsou kompatibilní se všemi originálními monitorovacími systémy tlaku v pneumatikách. Senzory pokryjí přes 90 % vozidel s TPMS snímači a fungují jako originální snímače. Provoz snímače senzoru je jednoduchý - tlak vzduchu působí na membránu prostřednictvím malého otvoru. Rozdíl tlaku je poté převeden na rozdíl napětí. Ten komunikuje radiovými vlnami s řídící jednotkou v automobilu.

Základní parametry

  • Kovový ventil pro vyšší pevnost
  • Sleep funkce – dlouhá životnost vnitřní baterie 5-7 let
  • Bezdrátové programování přístrojem CUB Sensor AID
  • Nahrazuje originální senzory vozidel vyrobených v EU i USA
  • Speciální patent se hodí na všechna kola z lehkých slitin a oceli
  • Možnost provedení identické kopie s původním snímačem - klonování
  • Neomezeně přeprogramovatelný (senzor lze po čase použít i na jiný vůz, pokud baterie funguje)
Jedná se o univerzální, profesionální přístroj určený pro diagnostiku, komunikaci s vozem a programování nových senzorů evropských i amerických vozů. Disponuje nejširší a nejaktuálnější databázi vozů. UNI senzor může být programován přímo na kole. Při výměně kol zima-léto umí jednoduše “naklonovat” nový senzor podle původních senzorů bez nutnosti přepisování řídící jednotky vozu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení