VW Polo 1.2 HTP, manuál, klima

Kód: 383255/1 D 383255/2-3 383255/4-7 383255/8-1 383255/15- 383255/VIK Zvolte variantu
900 Kč / ks 850 Kč / ks 800 Kč / ks 750 Kč / ks 700 Kč / ks 2 500 Kč / ks od 700 Kč / ks
K dispozici K dispozici K dispozici K dispozici K dispozici K dispozici Zvolte variantu
Varianta

Na první pohled je jasné, že patří do příbuzenstva nesmrtelného modelu Golf. A nový Volkswagen Polo má možná ještě říznější tvary než jeho větší bratr. Patří sice mezi malá auta do města, neztratí se však ani na dálnici. Namalovala jej italská designérská ikona Walter de Silva a nutno uznat, že tak dravě a dospěle polo asi nikdy nevypadalo

Detailní informace

Detailní popis produktu

VW Polo 6R 1.2 HTP - evropské auto roku 2010

Na první pohled je jasné, že patří do příbuzenstva nesmrtelného modelu Golf. A nový Volkswagen Polo má možná ještě říznější tvary než jeho větší bratr. Patří sice mezi malá auta do města, neztratí se však ani na dálnici. Namalovala jej italská designérská ikona Walter de Silva a nutno uznat, že tak dravě a dospěle polo asi nikdy nevypadalo. Novinka je sice lehčí než předchůdce, ale povyrostla o pět centimetrů do délky. Stojí za pozornost, že o třídu výše postavený VW Golf první generace byl ve všech rozměrech menší. Cestující na zadních sedadlech budou naříkat na málo místa pro nohy, třeba ve Fabii je pro kolena místa víc. V kuru odveze polo 280 litrů věcí. Malý Volkswagen Polo 6R už není malý rozměry a vůbec ne výbavou. Můžete se rozmazlovat i prvky, o kterých malá auta před pár lety ani nesnila.  

V základní výbavě je stabilizační systém ESP a čtyři airbagy - na úrovni bezpečnosti konstruktéři hodně zapracovali, takže polo dosáhlo v crashtestech EuroNCAP na všech pět hvězdiček. Třeba použité airbagy nejsou úplně běžné. V základní výbavě dostanete boční vzduchový vak typu Thorax, který znají kabrioletáři. Chrání bok a je protažený až nahoru, takže v případě nehody se postará i o hlavu. V kufru je dvojitá podlaha, pod kterou schováte menší položky nákupu. 

Komfortní jízda.  Když Polo rozvášníte na německé dálnici, bude se vám možná zdát, že je zadek chvílemi trochu neposedný - ale to je spíš jen dojem. Zatáčky můžete řezat bez bázně, jen si musíte zvyknout na větší náklony. I díky nim však umí být malý Volkswagen zároveň velmi komfortní, takže z vás nevytřepe duši. 

Tříválcová jedna-dvojka, dobře známá řidičům Fabií, prošla modernizací, tou nejdůležitější je čtyřventilová technika. Motor tak má kultivovanější chod a hlavně - v Polu o něm ani nevíte. Konstruktéři se silně zaměřili na odhlučnění, pozná se to třeba na těžké kapotě vystlané spoustou tlumicího materiálu. 

Když jsme se vydali s polem vybaveným dvanáctistovkovým tříválcem se 70 koňmi výkonu na sever Německa, měli jsme ve dvou lidech osmilitrovou spotřebu. A to jsme na německých dálnicích jeli často na maximu možností malého motoru. Chvílemi se ručka tachometru podívala s námahou k číslu 170.

 

  • Počet míst na jízdu: 5
  • Typ vozu: osobní
  • Rok výroby: 2012
  • Palivo: benzín
  • Převodovka: Manuál, 6 rychlostí
  • Motor: 1.2. HTP, 55kw, 75 PS
  • Klimatizace
  • Alu kola R17 z modelu GTI

 

Podmínky nájmu:

  • Kauce 10.000 Kč
  • Minimální věk nájemce 18 let 
  • Řidičské oprávnění skupina "B"

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: